Strona główna » Bankowość internetowa

Nowa bankowość internetowa

Nasza bankowość internetowa to centrum zarządzania Twoimi rachunkami. Zrób przelew, spłać ratę kredytu, załóż lokatę, zarządzaj kartą, doładuj telefon, wszystko wygodnie, bez wychodzenia z domu. Jeśli zależy Ci na maksymalnej wygodzie skorzystaj z aplikacji mobilnej.


Masz problem z bankowością internetową?
Wyślij email na adres pomoc@bskamgora.pl , w treści podaj swój numer telefonu, imię nazwisko i rodzaj problemu lub
wyślij SMS o treści „pomoc” na numer 451 155 632 (opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora), oddzwonimy w najkrótszym możliwym terminie.

Ważne informacje

Jeżeli dotychczas korzystali Państwo z linku logowania zapisanego w ulubionych na laptopie, tablecie lub telefonie prosimy o zalogowanie się poprzez https://login.bskamgora.pl lub bezpośrednio ze strony banku klikając na przycisk logowanie.

Dotychczasowy system bankowości elektronicznej będzie dostępny do dnia 31 sierpnia 2024 roku, jednak tylko w zakresie wglądu do historii operacji na rachunku.

Jeżeli jest taka potrzeba można już dziś pobrać wyciągi i historię rachunku.

Historia rachunku nie będzie widoczna w nowym systemie, jednak będzie możliwa do uzyskania w placówkach Banku w formie papierowej.

Ze względu na bezpieczeństwo Państwa środków Bank ustalił limity na przelewy wychodzące do kwoty 1000,00 zł.

Mogą Państwo, po pierwszym zalogowaniu się do nowej bankowości, na stronie widocznej po zalogowaniu, zmienić wysokość limitów wg własnego uznania, jednocześnie pamiętając o zachowaniu zasad bezpieczeństwa. Limity chronią Państwa przed oszustami, więc warto ustalać je na bezpiecznych poziomach.

Co nie zostanie przeniesione?

Historia, wyciągi przed datą 13.04.2024
Zlecenia stałe, przelewy z przyszłą datą
Kontrahenci

Co warto zrobić?

1. Pobrać wyciągi, historię z archiwalnej bankowości internetowej

2. Wprowadzić przelewy z przyszłą datą w nowej bankowości internetowej

3. Skopiować listy odbiorców do nowej bankowości internetowej

Pierwsze logowanie

Pobierz aplikację BS KamGo ze sklepu Google Play (Android) lub App Store (IOS)

Aktywacja aplikacji na telefonie

Pobierz aplikację BS KamGo i wybierz Aktywuj na telefonie

Zostaniesz przekierowany na stronę logowania Banku Spółdzielczego w Kamiennej Górze – wpisz login i hasło a następnie kod z wiadomości SMS.

Jeśli jest to pierwsze logowanie wpisz dotychczas używany w bankowości internetowej login lub ten otrzymany z banku. Hasło zostanie przekazane SMS. Może być wymagana odpowiedź na 3 pytania weryfikujące.

Wprowadź wymyśloną przez siebie nazwę urządzenia i potwierdź kodem z wiadomości SMS.

Zostaniesz przekierowany do aplikacji mobilnej, wpisz nazwę użytkownika (np. swoje imię)

Ustal swój PIN, będzie on wymagany podczas logowania i zatwierdzania operacji

To wszystko, możesz już korzystać z bankowości mobilnej!

Po kliknięciu przycisku logowanie na górze strony wpisz identyfikator (dotychczasowy lub otrzymany z banku) oraz na kolejnej stronie numer telefonu. Możesz zostać poproszony o odpowiedź na 3 pytania weryfikujące.

Na wpisany numer telefonu dostaniesz SMS z hasłem startowym – (6 cyfr do pierwszego logowania) które wpisujemy w polu hasło.

Po zmianie hasła (wymuszonego przez system) nastąpi bezpieczne wylogowanie z systemu.

Po wykonaniu powyższych kroków należy ponownie zalogować się do bankowości z użyciem Identyfikatora i ustalonego hasła

Pojawi się okienko Nieznane urządzenie. Należy wybrać czy urządzenie dodać do zaufanych czy jest to jednorazowy dostęp z danego urządzenia

Wybierz obrazek bezpieczeństwa w celu zwiększenia bezpieczeństwa logowania do bankowości internetowej

Użycie przycisku Zamknij powoduje otwarcie galerii, z której wybierasz obrazek (z dostępnych) i zatwierdzasz przyciskiem Zapisz

Od tego momentu obrazek widoczny będzie w prawym górnym rogu ramki logowania z polem do wprowadzenia hasła, po wprowadzeniu i zatwierdzeniu identyfikatora użytkownika.

Zasady haseł

Hasło musi zawierać:

– co najmniej 8 znaków
– co najmniej jedną wielką literę
– co najmniej jedną małą literę
– co najmniej jedną cyfrę
– co najmniej jeden znak specjalny
Znaki niedozwolone to: ~ ` { } < > | ; ’ ’ ? < >

Co to jest urządzenie zaufane?

Urządzenie zaufane

Zaufane urządzenie to sprzęt, np. laptop, komputer, tablet, telefon czy przeglądarka internetowa, z których korzystasz najczęściej podczas logowania się do bankowości internetowej i masz pewność, że nie będą miały dostępu do nich osoby niepowołane.

To wszystko, teraz możesz korzystać z bankowości internetowej!

Korzyści dla Ciebie

dostęp do rachunków, lokat, kart, kredytów, doładowań – wszystko w jednym miejscu dostępne przez internet

0 zł

za korzystanie z nowoczesnej bankowości elektronicznej i mobilnej dla osób fizycznych

bezpieczeństwo dokonywania operacji bankowych

autoryzacja SMS lub w aplikacji mobilnej

Przydatne informacje

Pomoc dotycząca bankowości internetowej
Pomoc dotycząca bankowości mobilnej
Aplikacja mobilna – najczęściej zadawane pytania
Instrukcja bankowości internetowej
Instrukcja bankowości internetowej – wersja Corpo
Wniosek o korzystanie z bankowości internetowej
Taryfa opłat i prowizji
Instrukcja uruchomienia nPodpis
Pobierz aplikację nPodpis
Pobierz aplikację IDProtect
Regulamin usługi BLIK
Scroll to Top