Dyspozycje odblokowania/zablokowania dostępu do bankowości internetowej przyjmowane są przez 7 dni w tygodniu pod całodobowym numerem telefonu:
42 644 64 44
Podczas rozmowy z konsultantem konieczne będzie podanie identyfikatora i hasła obsługi telefonicznej, które wprowadziłeś w opcji Ustawienia->Zmiana hasła telefonicznego.
Pamiętaj, bez znajomości hasła obsługi telefonicznej odblokowanie/zablokowanie dostępu pod całodobowym numerem telefonu będzie niemożliwe.
W przypadku dyspozycji odblokowania - na wskazany numer klienta wysłany zostanie SMS zawierający hasło startowe, które musi zostać zmienione przy kolejnym logowaniu. Po odblokowaniu postępujemy tak jak podczas pierwszego logowania.
2021-03-03 | ||
EUR | 4,5393 | +0,11% |
GBP | 5,2450 | +0,16% |
USD | 3,7509 | -0,68% |
CHF | 4,0981 | -0,34% |
2021-03-02 | |
WIBID 3M | 0,01% |
2021-03-02 | |
WIBOR 1M | 0,19% |
WIBOR 3M | 0,21% |
WIBOR 6M | 0,25% |
Stawka WIBOR (ang. Warsaw Interbank Oferred Rate) określa koszt pozyskania pieniądza przez bank na rynku międzybankowym, wyznaczana jako średnia arytmetyczna na podstawie kwotowań uczestników fixingu stawek referencyjnych; stawka WIBOR jest ustalana zgodnie z Regulaminem Stawek Referencyjnych WIBID i WIBOR, o godzinie 11:00 w dni robocze, przez administratora stawek referencyjnych, którym jest GPW Benchmark S.A. z siedzibą w Warszawaie i publikowana m.in. na stronie https://gpwbenchmark.pl/
2020-05-29 | ||
Stopa referencyjna | 0,10 | |
Stopa lombardowa | 0,50 | |
Redyskonto weksli | 0,11 |